Łódzkie tramwaje i autobusy
Strona poświęcona historii komunikacji miejskiej w Łodzi i okolicach


LINIE AUTOBUSOWE
STRONA GŁÓWNA

 

Linia autobusowa
57

21.10.1956 - uruchomienie
PLAC WOLNOŚCI Piotrkowska – PLAC NIEPODLEGŁOŚCI
 
31.07.1961 wprowadzono samoobsługę (po raz pierwszy w łódzkich autobusach)
 
17.05.1978 - likwidacja
 
1.02.1983 - uruchomienie
GAGARINA/KARPACKA – Gagarina – rondo Titowa  – Pabianicka – pl. Niepodległości – Piotrkowska – 8 Marca – Boczna – Sienkiewicza – Narutowicza – Armii Ludowej – Składowa – DWORZEC FABRYCZNY (powrót: Składowa – Traugutta – Sienkiewicza)
 
14.02.1983
GAGARINA/KARPACKA – Gagarina – rondo Titowa  – Pabianicka – pl. Niepodległości – Piotrkowska – 8 Marca – Sienkiewicza – Narutowicza – pl. Dąbrowskiego (powrót: pl. Dąbrowskiego – Narutowicza – Kilińskiego – Piłsudskiego – Sienkiewicza – Tymienieckiego
) – Sterlinga – Północna – Źródłowa – Strykowska – Wojska Polskiego – Źródłowa – DWORZEC PKS PÓŁNOCNY
 
8.08.1984
GAGARINA/KARPACKA
Gagarina – rondo Titowa  – Pabianicka – Piotrkowska – 8 Marca – Sienkiewicza – Narutowicza – pl. Dąbrowskiego (powrót: pl. Dąbrowskiego – Narutowicza – Kilińskiego – Piłsudskiego – Sienkiewicza – Tymienieckiego) – Sterlinga – Nowotki – 19 Stycznia – Północna – Źródłowa – Strykowska – Wojska Polskiego – Źródłowa –
DWORZEC PKS PÓŁNOCNY
 
10.09.1984
GAGARINA/KARPACKA – Gagarina – rondo Titowa – Pabianicka – pl. Niepodległości – Piotrkowska – 8 Marca – Sienkiewicza – Narutowicza – pl. Dąbrowskiego (powrót: pl. Dąbrowskiego – Narutowicza – Kilińskiego – Piłsudskiego – Sienkiewicza – Tymienieckiego
) – Sterlinga – Północna – Źródłowa – Strykowska – Wojska Polskiego – Źródłowa – DWORZEC PKS PÓŁNOCNY
 
25.03.1989
GAGARINA/KARPACKA – Gagarina – rondo Titowa – Pabianicka – pl. Niepodległości – Piotrkowska – 8 Marca – Sienkiewicza  – Kilińskiego – Narutowicza – pl. Dąbrowskiego (powrót: pl. Dąbrowskiego – Narutowicza – Armii Ludowej – Składowa – Kilińskiego – Piłsudskiego) – Sterlinga – Źródłowa – Strykowska – Wojska Polskiego – Źródłowa –
DWORZEC PKS PÓŁNOCNY
 
1.07.1997
PADEREWSKIEGO/KARPACKA Paderewskiego – rondo Lotników Lwowskich – Pabianicka – pl. Niepodległości – Piotrkowska – Tymienieckiego – Sienkiewicza – Narutowicza – pl. Dąbrowskiego (powrót: pl. Dąbrowskiego – Narutowicza – P.O.W – Składowa – Kilińskiego – Piłsudskiego) – Sterlinga – Pomorska – Anstadta – Północna – Źródłowa – Strykowska – Wojska Polskiego – Źródłowa –
DWORZEC PKS PÓŁNOCNY
 
1.01.2001
PADEREWSKIEGO/KARPACKA Paderewskiego – rondo Lotników Lwowskich – Pabianicka – pl. Niepodległości – Piotrkowska – Tymienieckiego – Sienkiewicza – Narutowicza – pl. Dąbrowskiego (powrót: Narutowicza – P.O.W. – Składowa – Kilińskiego – Piłsudskiego) – Sterlinga – Pomorska – Anstada – Północna (z powrotem: Północna – Sterlinga) – Źródłowa – Strykowska – Wojska Polskiego – Sporna – Zagajnikowa – Inflancka – Marysińska –
MARYSIŃSKA/STADION
 

LINIE AUTOBUSOWE
STRONA GŁÓWNA

 


©
Wojciech Dębski 2013
Rozpowszechnianie i publikacja materiałów zawartych na tej stronie wyłącznie za zgodą autora.