Łódzkie tramwaje i autobusy
Strona poświęcona historii komunikacji miejskiej w Łodzi i okolicach


LINIE AUTOBUSOWE
STRONA GŁÓWNA

 

Linia autobusowa nocna
154

06.04.1970 - uruchomienie
WIDZEW (WIADUKT) – Armii Czerwonej – Główna – Mickiewicza – Żeromskiego – Kopenika – Dworzec Kaliski – Unii (z powrotem Towarowa) – Obrońców Stalingradu – Kasprzaka – Tybury – Lutomierska – LUTOMIERSKA/KLONOWA (z powrotem Kasprzaka – Obrońców Stalingradu)

31.10.1970
WIDZEW (WIADUKT) – Armii Czerwonej – Kopcińskiego – Nawrot – Przędzalniana – Armii CZerwonej – Główna – Mickiewicza – Żeromskiego – Kopenika – Dworzec Kaliski – Unii (z powrotem Towarowa) – Obrońców Stalingradu – Kasprzaka – Tybury – Lutomierska – LUTOMIERSKA/KLONOWA (z powrotem Kasprzaka – Obrońców Stalingradu)
1.09.1971
DĄBROWSKIEGO/TATRZAŃSKA – Dąbrowskiego – Kilińskiego – Broniewskiego – Gagarina – rondo Titowa – Politechniki – Żeromskiego – Struga – Kościuszki – Zachodnia – Ogrodowa – Północna – Franciszkańska – Wojska Polskiego – Strykowska – STRYKOWSKA/INFLANCKA
8.01.1979
FELIŃSKIEGO/KRUCZKOWSKIEGO – Felińskiego – Tatrzańska – Dąbrowskiego – Kilińskiego – Broniewskiego – rondo Broniewskiego – Gagarina – rondo Titowa – Politechniki – Żeromskiego – Struga – Kościuszki – Zachodnia – Ogrodowa – Północna – Franciszkańska – Wojska Polskiego – Strykowska – STRYKOWSKA/INFLANCKA
2.11.1983
FELIŃSKIEGO/KRUCZKOWSKIEGO – Felińskiego – Tatrzańska – Dąbrowskiego – Kilińskiego – Broniewskiego – Gagarina – rondo Titowa – Politechniki – Żeromskiego – Curie-Skłodowskiej – Struga (z powrotem: Struga – Żeromskiego) – Kościuszki – Zachodnia – Ogrodowa – Północna – Franciszkańska – Wojska Polskiego – Strykowska – STRYKOWSKA/INFLANCKA
18.02.1986
FELIŃSKIEGO/KRUCZKOWSKIEGO – Felińskiego – Tatrzańska – Dąbrowskiego – Kilińskiego – Broniewskiego – Gagarina – rondo Titowa – Politechniki – Żeromskiego – Curie-Skłodowskiej – Struga (z powrotem: Struga – Żeromskiego) – Kościuszki – Zachodnia – Ogrodowa – Północna – Franciszkańska – Wojska Polskiego – Sporna – Zagajnikowa – Inflancka – INFLANCKA/ŁAGIEWNICKA
28.05.1994
FELIŃSKIEGO/KRUCZKOWSKIEGO – Felińskiego – Tatrzańska – Dąbrowskiego – Kilińskiego – rondo Insurekcji Kościuszkowskiej – Broniewskiego – Paderewskiego – rondo Lotników Lwowskich – Politechniki – Żeromskiego – Curie-Skłodowskiej – Struga (z powrotem: Struga – Żeromskiego) – Kościuszki – Zachodnia – Ogrodowa – Północna – Franciszkańska – Wojska Polskiego – Sporna – Zagajnikowa – Inflancka – Łagiewnicka – Bałucki Rynek – Limanowskiego –
LIMANOWSKIEGO (ZAJEZDNIA)
01.07.1996
DĄBROWA – Dąbrowskiego – Kilińskiego – rondo Insurekcji Kościuszkowskiej – Broniewskiego – Paderewskiego – rondo Lotników Lwowskich – Politechniki – Żeromskiego – Curie-Skłodowskiej – Struga (z powrotem: Struga – Żeromskiego) – Kościuszki – Zachodnia – Ogrodowa – Północna – Franciszkańska – Wojska Polskiego – Sporna – Zagajnikowa – Inflancka – Łagiewnicka – Bałucki Rynek – Limanowskiego –
LIMANOWSKIEGO (ZAJEZDNIA)
14.10.1996
DĄBROWA – Dąbrowskiego – Gojawiczyńskiej – Felińskiego – Tatrzańska – Dąbrowskiego – Kilińskiego – rondo Insurekcji Kościuszkowskiej – Broniewskiego – Paderewskiego – rondo Lotników Lwowskich – Politechniki – Żeromskiego – Curie-Skłodowskiej – Struga (z powrotem: Struga – Żeromskiego) – Kościuszki – Zachodnia – Ogrodowa – Północna – Franciszkańska – Wojska Polskiego – Sporna – Zagajnikowa – Inflancka – Łagiewnicka – Bałucki Rynek – Limanowskiego –
LIMANOWSKIEGO (ZAJEZDNIA)
26.01.1997
DĄBROWA – Dąbrowskiego – Kilińskiego – rondo Insurekcji Kościuszkowskiej – Broniewskiego – Paderewskiego – rondo Lotników Lwowskich – Politechniki – Żeromskiego – Curie-Skłodowskiej – Struga (z powrotem: Struga – Żeromskiego) – Kościuszki – Zachodnia – Ogrodowa – Północna – Franciszkańska – Wojska Polskiego – Sporna – Zagajnikowa – Inflancka – Łagiewnicka – Bałucki Rynek – Limanowskiego –
LIMANOWSKIEGO (ZAJEZDNIA)
15.12.2005 likwidacja


LINIE AUTOBUSOWE
STRONA GŁÓWNA

 


©
Wojciech Dębski, 20.09.2006
Rozpowszechnianie i publikacja materiałów zawartych na tej stronie wyłącznie za zgodą autora.