Łódzkie tramwaje i autobusy
Strona poświęcona historii komunikacji miejskiej w Łodzi i okolicach


LINIE AUTOBUSOWE
STRONA GŁÓWNA

 

Linia autobusowa nocna
152

4.03.1968 - uruchomienie
FELIŃSKIEGO/KADŁUBKA
– Broniewskiego – Kilińskiego – Zarzewska –
PLAC NIEPODLEGŁOŚCI
6.04.1970
RADIOSTACJA – Narutowicza – Zielona – Kościuszki – Struga – Żeromskiego – Kopernika – Karolewska – Bratysławska – Wróblewskiego –
WRÓBLEWSKIEGO/WIOŚLARSKA
27.04.1974 – likwidacja
20.12.1976 - uruchomienie
ALLENDE Allende – Maratońska – Bratysławska – Karolewska – DWORZEC KALISKI
3.12.1977
KUSOCIŃSKIEGO Allende – Maratońska – Bratysławska – Karolewska – DWORZEC KALISKI
2.11.1980
KUSOCIŃSKIEGO – Allende – Maratońska – Retkińska – Krzemieniecka – Karolewska – Dworzec Kaliski – Karolewska – Bratysławska – Gomułki – Nowe Sady (zajezdnia MPK) – Obywatelska – Politechniki – rondo Titowa – Gagarina – Broniewskiego – Niższa – Dąbrowskiego (z powrotem: Kilińskiego – Broniewskiego – DĄBROWSKIEGO/ KILIŃSKIEGO
1.12.1995
KUSOCIŃSKIEGO – Popiełuszki – Maratońska – Retkińska – Krzemieniecka – al. Bandurskiego – Włókniarzy (przy Karolewskiej autobusy zawracały) – Bandurskiego – Waltera Janke – Nowe Sady (zajezdnia MPK) – Obywatelska – Politechniki – rondo Lotników Lwowskich – Broniewskiego – Kilińskiego – Dąbrowskiego – Niższa – Broniewskiego – Felińskiego – FELIŃSKIEGO/ KRUCZKOWSKIEGO
09.02.1996
KUSOCIŃSKIEGO Popiełuszki – Maratońska – Retkińska – Krzemieniecka – Bandurskiego – Włókniarzy (przy Karolewskiej autobusy zawracały) – Bandurskiego – Waltera Janke – Nowe Sady  (zajezdnia MPK) – Elektronowa – Obywatelska (z powrotem: Obywatelska – Nowe Sady) Politechniki – rondo Lotników Lwowskich – Paderewskiego – Broniewskiego – Kilińskiego – Dąbrowskiego – Niższa – Broniewskiego – Felińskiego – FELIŃSKIEGO/ KRUCZKOWSKIEGO
1.07.1996
KUSOCIŃSKIEGO – Popiełuszki – Maratońska – Retkińska – Krzemieniecka – al. Bandurskiego – Włókniarzy (przy Karolewskiej autobusy zawracały) – Bandurskiego – Waltera Janke – Nowe Sady (zajezdnia MPK) – Elektronowa – Obywatelska (z powrotem: Obywatelska – Nowe Sady) – Politechniki – rondo Lotników Lwowskich – Broniewskiego – Kilińskiego – Dąbrowskiego – Niższa – Broniewskiego – Tatrzańska – Dąbrowskiego – DĄBROWA
26.01.1997
KUSOCIŃSKIEGO – Popiełuszki – Maratońska – Retkińska – Krzemieniecka – al. Bandurskiego – Włókniarzy (przy Karolewskiej autobusy zawracały) – Bandurskiego – Waltera Janke – Nowe Sady (zajezdnia MPK) – Elektronowa – Obywatelska (z powrotem: Obywatelska – Nowe Sady) – Politechniki – rondo Lotników Lwowskich – Broniewskiego – Kilińskiego – Dąbrowskiego – Niższa – Broniewskiego – Felińskiego – Gojawiczyńskiej – Dąbrowskiego – DĄBROWA
26.07.1999
KUSOCIŃSKIEGO – Popiełuszki – Maratońska – Retkińska – Krzemieniecka – al. Bandurskiego – Włókniarzy – Dworzec Kaliski – Włókniarzy – al. Bandurskiego – Waltera Janke – Nowe Sady (zajezdnia MPK) – Elektronowa – Obywatelska (z powrotem: Obywatelska – Nowe Sady) – Politechniki – rondo Lotników Lwowskich – Broniewskiego – Kilińskiego – Dąbrowskiego – Niższa – Broniewskiego – Felińskiego – Gojawiczyńskiej – Dąbrowskiego – DĄBROWA
15.12.2005 likwidacja


LINIE AUTOBUSOWE
STRONA GŁÓWNA

 


©
Wojciech Dębski, 20.09.2006
Rozpowszechnianie i publikacja materiałów zawartych na tej stronie wyłącznie za zgodą autora.